dissabte, 29 de gener del 2011

Cada set onades


CAT - Ja m' ha arribat el llibre! Boníssim! Amb un dia va estar llegit, això és el que em sol passar quan em compro un llibre que m agrada i m enganxa, que no el puc deixar!

" Escriu-me Emmi, escriure és com fer petons, però sense llavis. Escriure és fer petons de pensament"

Ara estic esperant el pròxim, aquest més n' he comanat dos ( cercle de lectors ) un per superar la costa de gener, i aquesta maleïda crisi, " como ahorrar sin perder la cabeza" de Ana Galán, i Primavera, estiu, etcètera de Marta Rojals, aquest em fa ganes perquè va d' una noia que se'n torna a viure al seu poble, i també és el meu cas, bé, ja fa 5 anys que vaig fer aquest pas i estic encantada! Ja us comentaré quan m' arribin!

***********

CAST - Ya me ha llegado el libro! Buenísimo! Con un día lo tuve leído, esto es lo que me suele pasar cuando me compro un libro que me gusta y me engancha, que no lo puedo dejar!

" Escríbeme Emmi, escribir es como hacer besos, pero sin labios. Escribir es hacer besos de pensamiento"

Ahora estoy esperando el próximo, este mes he pedido dos ( círculo de lectores ) uno para superar la costa de enero, y esta maldita crisis, " como ahorrar sin perder la cabeza" de Ana Galán, y Primavera, verano, etcétera de Marta Rojales, este me hace ganas porque va de una chica que se vuelve a vivir en su pueblo, y también es mi caso, ya hace 5 años que hice este paso y estoy encantada! Ya os comentaré cuando me lleguen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips